De vorige keer dat ik in Thailand was heeft mijn vriend me het land laten zien en ook leuke geile meiden voor mij geregeld.
Dit keer wilde ik op eigen gelegenheid het land en de meisjes gaan verkennen en ook naar plaatsen gaan waar ik de vorige keer niet geweest was.

De fun begon eigenlijk thuis al door te zoeken naar waar ik naar toe zou gaan, hoteletjes uitzoeken en boeken wat redelijk simpel was. Mocht je het ooit zelf een keer willen doen adviseer ik je te kijken bij booking.com voor hotels te boeken.

Vliegtickets waren een stuk goedkoper, lang leven de crisis ;-)

Eenmaal sochtends vroeg geland in Bangkok ben ik het vliegveld uitgelopen en bij de taxi standplaats een taxi naar mijn hotel genomen, Remada Plaza Bangkok Menam Riverside en hele mond vol die naam maar het was een fijn hotel. Bij aankomst ben ik meteen bij het ontbijt aangeschoven, was eigenlijk niet bij de prijs inbgrepen en eigenlijk zou ik pas om 12.00 uur in kunnen checken, terwijl ik er om 09.00 uur al was. Men ging mijn kamer in orde maken en ik kon gratis gaan ontbijten... Is toch net even wat anders dan je in allerlei andere landen meemaakt.
Na het ontbij was mijn kamer klaar en ben ik er even geweest, heb de jongen die mijn koffers naar boven had gebracht 100 Baht gegeven dus was die ook weer blij.
Ik had er intussen wel een lange reis opzitten en had eigenlijk gewoon moeten gaan slapen... zonde van de tijd, dus ben ik de omgeving gaan verkennen.
Het duurde niet lang voor ik een paar aantrekkelijke meiden tegen het lijf liep, die al snel in de gaten hadden dat ik alleen was. Dus liep ik al snel met twee meiden rond die mij de rest van de stad graag wilden laten zien. Leuk... maar ik wilde liever wat anders en maakte hen dat direct duidelijk. En bleef toen achter met één meisje die ook mijn hotelkamer graag wilde zien.
10 minuten later kwamen we bij het hotel aan en heb bij de balie gemeld dat ik een vriendinnetje bij me had, daar vroeg men alleen of ze de volgende dag ook van het ontbijt gebruik zou maken. Ik moest wat bijbetalen voor haar...

Op mijn hotelkamer  heb ik haar gevraagd mij zachtjes te masseren, nou masseren was kennelijk alleen maar zeer lokaal. Die meid ging meteen voor de hoofdprijs, eerst begon ze mijn pik te likken maar dat was een voorproefje. Ze duwde me achteroverop het bed en begin me heel langzaam te berijden. Ik pakte haar stevig bij haar kont zodat ik het tempo een beetje kon sturen, maar daar wilde ze niets van weten. Ineens kwam ze overeind en draaide ze zich om zodat ik alleen haar rug zag.
In plaats van mijn stijve weer in die natte kut te laten glijden, was haar kontje aan de beurt. Maar dat voorzichtige langzame tempo was ook ineens verdwenen.
Bovendien maakte ze nogal wat herrie, verstond er geen woord van maar ze werd wilder en wilder tot ik klaar kwam.

Veel te snel naar haar zin denk ik, ze zei van alles maar wat... geen idee.
Ik werd de douche ingesleurd waar ik goed afgesopt werd en meteen namze mijn nog steeds stijve in haar mond.
Dacht ff dat ze mij vacuum zou zuigen...
Op het bed ging ze heel even verder en daarna werd ik wer bereden, maar ditmaal in die natte kut van haar.
Ik zag haar tietjes op het ritme bewegen en trok haar wat dichter tegen mij aan zodat ik een tepel in mijn mond kon nemen.
Ik beet er speels in wat een kreet ontlokte en een hoop gekreun. Nog steeds verstond ik er niks van maarik ging ervan uit dat ze het wel lekker vond, dus beet ik nog een keer.
Ditmaal iets harder, ik voeld e haar lichaam schokken... ze kwam er door klaar!
Ik draaide de rollen om en drukte haar tegen het bed aan, standje negenenzestig zodat ik me met haar klit bezig kon houden. Ook daar beet ik zachtjes in.
Ik dacht even dat ze zou ontploffen, ze werd helemaal gek van pure wellust en greep mijn pik die ze meteen in haar mond nam.

Iedere keer dat ik haar beet en daarna likte voelde ik haar helemaal verkrampen, ik heb geen idee hoe vaak ze was klaar gekomen... veel in ieder geval
De nacht hebben we niet geslapen, we hebben elkaar meerdere keren compleet gek gemaakt, toen ik dacht echt geen stijve meer te kunnen krijgen gaf ze me de bekende blauwe snoepjes.
Ze wilde echt niet ophouden, ik ook maar mijn lichaam was door de lange reis niet bepaald in topconditie. Ben haar eerst uitgebreid gaan likken, dit keer zonder te bijten en toen de snoepjes hun werk begonnen te doen. Heb ik haar omgedraaid zodat ze ophaar buik op het bed lag, een tikken op haar billen en ze begreep dat ze jaar kontje wat omhoog moest houden. Eerst ben ik haar hard en grof in haar kut aan het neuken gegaan, terwijl ik haar af en toe een tik op haar kont gaf.
Daarna was haar kont aan de beurt, ik drukte mijn stijve langzaam in dat nauwe gaatje.
Ineens hoorde ik haar in het Nederlands zeggen, neuk me hard, ik wil je hard en diep voelen.
Ik was stom verbaasd maar deed graag wat ze wilde, zolang ik volhield...

Ik had gedacht dat er geen druppel sperma in mijn lichaam over was, maar kwam toch klaar...
Ik was compleet versleten en liet me naast haar neervallen op het bed en viel vrijwel direct in slaap.
Toen ik wakker werd lag ik alleen in het bed, wat ik jammer vond... zo'n geweldige meid kom ik bepaald niet dagelijks tegen.
Nou ja het is jammer, dus ging ik douchen... ik stond uiteraard met mijn ogen dicht de shampoo uit mijn haren te spoelen, toen ik ineens een hand voelde.
Kom eten, je moet weer op krachten komen, ik wil meer, veel meer en ik ga niet weg voordat je mij wegstuurd.

Verkiezing van de geilste vrouw...

cum

Ben jij een echt geile vrouw en wil je weten of jij de geilste bent? Iedere vrouw kan meedoen, leeftijd en uiterlijk doen er niet toe. Vul het formulier meteen in om in te schrijven. Of wil je meer weten, klik dan hier